1. İRTİBAT VE DANIŞMA
    Bize ulaşın ve gerekli diş işleminizi anlatın. Lütfen formu dilek ve şikâyetlerinizi de anlatarak doldurun. Tedavi için başvurduğunuzda ekibimiz tedavi işleminizin her yönünü detaylıca planlamaya başlayacaktır. Sizin için en iyi tedaviyi bulabilmemiz için bize raporlarınız ve belgelerinizi içeren bütün bilgilerinizi göndermeniz gerekmektedir.

Netlik kazanmak için video veya telefon görüşmesi ayarlanabilir. Bu aynı zamanda sizin için tahmini tedavi masraflarını ve ücretini oluşturmamızı sağlar.

Tedavinizi Türkiye’de yapmaya karar verdiğiniz anda meşakkatli bir planlama başlar. Dilekleriniz ve beklentileriniz doktorunuzun önerileri ile birlikte yürütülecektir.

Medikal danışma servisimiz ücretsizdir. Tedavi konusunda kararınızı verdikten sonra ekibimiz sizin için en uygun planı oluşturacak ve fiyat teklifi yapılacaktır.
  2. TEDAVİ PLANININ OLUŞTURULMASI
    İsteklerinizi değerlendirdikten sonra olabildiğince çabuk sürede şahsi bir teklif vereceğiz. Gerekli olan bütün prosedürler ve harcamalar dahilinde size ekstra bir ücret çıkmayacaktır.
  3. ULAŞIM SERVİSİ
    Aynı zamanda size önceden anlaşılmış düşük fiyatlı otel ortaklarımız ile birlikte ulaşımınızda destek sağlayacağız. Otelinizi seçtiğiniz takdirde rezerve aşamaları ekibimiz tarafından yapılacaktır.
  4. TÜRKİYE’YE ZİYARET
    Her şey ayarlandıktan sonra artık Türkiye’ye gitme vakti gelmiştir. Antalya’ya vardığınızda, samimi yönetimimiz sizinle ve refakatçi dostlarınız/aileniz ile buluşacak ve havalimanından alınıp otelinize götürüleceksiniz. Ziyaretiniz boyunca havalimanı, klinik ve otel arasında gerçekleşecek bütün ulaşımlarınız klinik tarafından sağlanacaktır.
  5. TEDAVİ VAKTİ
    Kliniğimize ulaştığınızda kapsamlı bir klinik değerlendirme gerçekleştirerek tedavi planınızı sonlandıracağız. Doktorlarımız oldukça deneyimlidir ve muhtemel seçenekleri sistematik bir şekilde açıklayacaktır. Çalışanlarımız rahat ettiğinizden emin olacak ve tedavi sırasında bakımınızı üstlenecektir. Tedavinizin uygulanması ve tamamlanması ekibimiz tarafından oluşturulan zaman çizelgesine göre yapılacaktır. Doktorlarımız ve ekibimiz son teknolojiyi kullanarak eşsiz bir diş tedavisi sağlayacaktır.
  6. KONTROL
    Tedaviden sonraki süreçlerde de sizinle iletişim halinde olacağız. Evinizde gibi hissedecek kadar rahat olacaksınız. Tedaviden sonra hastalarımız ile mutlaka iletişimde oluruz.